Reta inte den björn som sover.

Nästa anhalt. Kärringen säger att jag var den otrevligaste människan som hon har pratat med. HAAAAAAAAAAAA
Mycket märklig människa. Jag frågade bara en massa och sa hur jag tolkade hela historien och vad hon är skyldig som hästens ägare. Tur inte hon har hört när jag blir riktigt arg för då skulle hon behöva byta ort det kan jag lova.
Hon säger att angelica manipulerar alla hon pratar med för att få dom på sin sida. Denna människa måste vara riktigt syk störd. HAAAAAAAAAAA Skulle någon kunna manipulera mig det är ju skratt retande. Hon har inte någon personkänne dom alls skulle jag vilja på stå. Hon vill i alla fall aldrig mer prata med mig.
Dom tänker hämta hästen men det bestämmer dom själva när och angelica får inte höra av sig något mer till henne. Det kunnde ta sin tid för hon är ju så sjuk och inte orkar nu. Som om inte vi förståt att hon är SJUK. HA

Från det ena till det andra så är det slut lekt på örsholmen för nu dyker jag upp i morgon. Så gör er beredda.
Grejerna på plats för här ska pakas pynt. Som ni kanske vet så gillar jag inte och bryta upp i ett arbete som jag har planerat i från början för att kunna jobba smidigt. Nu ska jag till nästa ställe och paka samma saker men till ett annat land och där blir en bara in kasstad. Inget och säga till om där inte. Nu har jag arbetat upp ett tämpa som jag gillar och då måste det flytta på.
Med kärringen i bak huvudet så flyger grejerna på plats HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0