Kunde ha gått.

Nu fall jag på målsnöret i alla fall.
Stefan kom hem idag och sa att det var en på kommun som frågade om han var med i kommunal.
Synd sa han då, för nu har dom kommit på att ge alla som vill gifta sig gratis bröllop med hotel rum
 och spa upplevelse. Men det gällde bara vid pingst.
Stefans kommentar: Det skulle helena höra.
Ja det skulle jag värkligen villja höra. När stefan ställer sig på knä och ska fria. HA HA HA
Det värsta är om han skulle våga sig till och säga något dyligt så blir jag väll så full i skratt
 så hela den tjusningen skulle gå om intet.
Ja ja spelar ingen roll jag hinner inte sy någon bröllops kläning till pingst ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0