Golfare ifarten.

En man stapplade in på ett sjukhus med flera benbrott, två blåslagna ögon och en golfklubba virad runt halsen. Naturligtvis frågade doktorn vad som hade hänt.
-Jo, jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen och då såg jag att en av kossorna hade någonting vitt baktill. Jag gick dit och lyfte på svansen och där satt en golfboll med min frus monogram på.
Fortfarande med svansen upplyft så ropade jag till min fru:
-Den här ser ut som din! Efter det så minns jag inte så mycket...

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.
-Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet!
-Aj fan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fästa också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0