Fart och fläckt.

Ja nu är ledigheten slut och man ska börja jobba igen. Men jag har faktiskt varit riktigt duktig och gort några timmar i ruklet så det krymper med grejer att plocka i.
Fuskade och tog en pitzza idag sen åkte vi förbi lennart och britt-marie och fick lite tårta. Smask
Var och red på krk i morse. Fick spot min favo, oj vad det gick undan idag. Dom har också varit lediga under påsken och så har dom väll käningar av våren kan ja tro. Spot tycker det är välldigt roligt med hoppning och idag så hade vi lite bommar på marken och tränade lite inför hoppning nästa gång. Det räkte att jag tänkte galop så rusade hon på i full kariär. Det är tur att man är van galna hästar och att jag kan hålla mig kvar utan problem.
För om det hade varit nån annan som skulle ha spot idag så hade den stackaren fått stå och titta på idag.

Allt vad en kvinna behöver är 4 djur:
En mink i garderoben
En jaguar på parkeringen
En tiger i sängen och
en åsna som betalar hela skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0