En dag på landet.

Ja varför skriva något så tråkigt som tex mode i sin blogg när det finns så underbara varelser som kycklingar.
Om det kommer en annons om ett hönseri till salu så vette tusan om jag inte nappar och köper det då. Om det inte är för långt bort förstås. Eller om jag ska försöka komma över alla ladugårdar som står tomma här och bygga om dom till små höns hus. Extremt humant för dom små hönorna och inte bo så många och en stor rastgård utanför. Då kan jag nog ta dubbelt så dyrt för äggen och leverera till affärerna som äkta sprätt ägg.
Mina små liv bor i en kanin bur i vardagsrumet så jag kan hålla koll på dom ordenligt. Jag får redig hjälp av Rocky

Idag blev jag av med min lilla renult också. Min mor kom och ställde ner sin bil och tog min hem. Hon sken som en sol kan man säga. En sån pärla växer inte på trän och så fick hon en bilmekaniker som ingick i köpet.
Är nästan endast körd av mig i 11 år. Visst den har gått långt men den är väl inarbetad. HA HA
Så nu är det bara en ny bostad som behövs där beata och hon kan få lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0