Väntar på domen..

Imorgon kommer en från länstyrelsen som ska titta på marken som jag får eu bidrag för.
Och även se på stall och hönshus att jag har rätt standard. Så i morgon gäller det om jag blir godkännd.
Jag var lite lurig jag sa inte att det fans några kycklingar som kommer och skutta ut när hon öppnar dörren.
Gör inget om hon får lite panik, hon sa ju att hon klarade sig själv. Ha HA
Äntligen börjar snart julutskicket så man kan få det överstökat. Så returerna kan börja komma så man får sortera lite. Vi har ju alla våra laster.
Var ut en sväng med hästen i skogen och vad såg jag om inte lite svamp, får se om det kanske blir en tur i morgon. Synd om dom skulle gå till spillo.
Har även snyggat till hos kycklingarna, dom får ju besök i morgon. Hi HI
Har åskat nu på kvällen en stund så jag fick vänta med att blogga lite, men nu så får det räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0