Vad är han ute efter..

Stefan tyckte nog jag såg sliten ut så han gick ut och skottade åt mej. Frågade varför och om han tyckte det var roligt. Nej sa han men det är inte roligt och jobba heller fast man gör det än då. Jo det är sant men det är ändå mitt göra så det var inte nöd vändigt. Då på minde jag honom om varför han inte gör lika dant innom hus ex. matlagning. Ha Ha då flinade han. Ännu ett poäng till mej.
Tittade på korpen mach i dag och dom kom bara tvåa i år. För dom förlorade. Hadde inga avbytare så det var nog det som avgorde.
Jag hade ju kunnat ställt upp men jag var ju så trött. Hi Hi
Sandra har inte haft någon uppkörning än hon har lurat mig. Så jag får tåla mej lite till. suk


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: okej :)

2009-09-26 @ 23:35:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0