Hösten närmar sig.

Så var denna dagen till ända. Sitter nu här ny duschad och tittar på idol.
Plockade upp svampen jag såg när jag var ute och red igår kväll direkt när jag åkte hem från jobbet.
Började med maten och silade saft under tiden. Linn började och skotta själv, medans jag diskade undan.
Sen gick jag ut och smörjde vitspårs sår och stängde hos hönorna.
Och stefan polerar min renult för att fotograferas och läggas ut på blocket.
Rocky sprang runt och jagade katter och letade efter något att sätta tänderna i.
Igår så kokade jag tre liter lingonsylt. så nu har jag bara städning kvar att göra innan mina krk ridkompisar kommer till lördagen och ska hälsa på mina hästar.
En bor ju så trångt så man måste få bort så mycket som möjligt som står framme.
Men först ska jag jobba på krk efter jobbet på fredag för jag slutar ju kl 13.00. Det är en stor hopp tävling som varar i 3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0