After work

Ja du bengt tycker du det? Men samtidigt är det väll tur eftersom ingen annan pratar. HA Ha
Men bara för historien handla om pratiga käringar så behöver det inte gälla mej eller!!!
En dag till som inte det har blivit mycket gort men nu sitter jag och väntar på att bulldegen ska jäsa för jag ska baka till hopptävlingarna som är nästa helg på krk. Hoppas dom blir glada. Dom prata på socker kaka men det tycker jag är så tråkit och jag vet ju att kärringar tycker det är omstänridigt med bullar så dom bakar säkert sockerkaka så då går jag än en gång i mot strömen och bakar bullar. Det får nog bli på 2 liter mjölk i alla fall efter som det är ca 350 hästar som ska vara med och tävla i tre dagar.
Var på after work i går med tjejerna på gobbet och en modig kille ställde upp. Jo då dom blev runda i alla fall några som för festade, men ni är bara bäst i alla fall så det gör inget. Hoppas ni blir med nästa gång för då ska jag inte ta bilen in och ska inte rida på morgonen efter då får det bli att flytta ridningen till en annan grupp och rida igen så.
Fick räkningen på ridbanan vad sägs och köpa en grävmaskin istället och börja gräva på fritiden.
Vad säjs om 55 tusen. Så nu ska det ridas jag måste ju få valuta för pengarna. Men jag måste få rå till och lägga på gruset också.
Barna har jag skickat ut och skotta hos hästarna det är i alla fall ganska bra.

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: hehe oekj

2009-09-13 @ 17:04:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0