Ont i fötterna...

Ja vad finns det att berätta. Jag hjälper Linn för tillfället att sälja jultidningar. Och det förstår ni att det tar tid igår han vi en granne det tog 2 och en halv timme, då var det mörkt när vi gick hem så jag kunnde inte plocka med mej svampen jag hade sett på vägen dit. suck
Sitter och undrar just om jag ska sitta en stund till för linn stack ut till hästarna nu och då kanske hon hinner klart till jag kommer om jag nu gör det he he.
Undrar om det är något fel på mej. Jag kan höra något som retar upp mig på radion och nu när jag sitter här så har jag glömnt allt samman jag som är så långsint. Eller så kanske jag börjar bli normal. Vad tråkigt i så fall då kanske även bloggen ligger i risk zonen. Det finns ingen normal som behöver blogga. Dom är liksom nöjda ändå.
Om den där jävla vintern kunnde vara förbi ändå. Det kanske var meningen jag skulle bli en björn så jag kunde gå i ide och slippa hela skiten.
Fredag är det after work. Då blir det att slänga cykeln i diket ute vid vägen och ta bussen in till staden. Ska bli skit roligt vi brukar inte göra oss beta när tillfället ges. Måste vila fötterna så jag kan dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0