En liten historia..

Ibland hittar jag en röd tråd med mina historier!

En attraktiv dam var ute och reste och hamnade långt ute på landsbygden och gick in på den lokala puben.
Efter ett par öl och en vända på toaletten vinkade hon förföriskt på bartendern. Väl framme började hon smeka hans väl tilltagna skägg.
 -Är det du som äger det här stället? frågar hon mjukt och smeker hans ansikte.
 -Nej, jag bara jobbar här.
 -Kan du möjligen hämta hit honom. Jag skulle behöva tala med honom,säger hon och rufsar om i bartenderns skägg och hår.
 -Tyvärr går det inte, säger den nu tydligt upphetsade bartendern. Är det något jag kan göra?
 -Ja det är det. Jag skulle vilja ge honom ett meddelande, viskar hon hest samtidigt som hon sticker in ett par fingrar i bartenderns mun  och låter honom försiktigt sug på dem.
 -Berätta för honom att toapappret är slut på damtoaletten.

Som sakt så har jag varit på krk och hjälpt till i dag efter jobbet och skurat toaletter hela 5 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0