after after work..

En ny dag har börjat.  Var på aftr work i går kom hem efter två. Det var skit kul som vanligt men en sak som var lite märklig det var en tjej som hette Ann som tyckte hon har sett mej förut. Jo det är riktigt för 27 år sen var hon här i skogen hos min vän maria och lekte som en gorde på den tiden. När hon skulle hem så följde vi henne en bit ca en mil för hon bodde i väse som säkert var en mil till som hon fich cykla själv. Men jag kan inte minnas hur hon såg ut även om hon såg bekant ut på sätt och vis, men det säger ju inte mycket en kan ju se lik heter på dom flesta. Men det var lite häftigt och att hon mindes mej i detalj hur jag var. Men en blir ju lite nyfiken om hon har så stark uppfattning om mej så undrar man vad andra uppfattar en.
Ni kan vara lugna jag har inga bilder att lägga ut. Men det hadde ju varit lite kul för ni är inte dåliga på att dricka en del av er. Och du bengt i dag ligger du inte hela dagen och röter som du brukar. Hi HI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0