Tre minuter..

Ja om ni undrar var namnet snuttan som jag döpte min höna till kommer i från så är det mej själv.
Tyvarr så kallas jag det fortfarande av vissa bland dom min mor som har gett mig namnet en gång i tiden.
Har syttit och pluggat lite party lite. Om ni funderar vad ni ska köpa i jul klapp till någon så hör av er. Det finns otroligt mycket fint. Kommer nog och lägga ut lite bilder framöver på lite olika grejer som finns att köpa.
Kan vara roligt och se om det händer något på tittar siffrorna. Inredning är ju i ropet.
Fick till en städning i dag också. Var inte riktigt planerar men välbehövligt.
Känns liksom om jag dubbel arbetar nu för tiden när jag både face bookar och bloggar.
Blivit av men dom tre fönstren som dom tittade på förra helgen.
Stefan blev impad av mig i dag?????
kvart i tre sa jag att han skulle få snabbmakaroner och falukorv. En halv timme senare så var vi klara med ätningen. Det var det sa jag när jag blev klar. Ja det gick snabbt och få mat i dag säger stefan.
Han är inte svår impad han inte. Treminuters makaroner tar inte längre tid om man börjar på en gång och inte väntar att någon annan ska göra det förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0