Mina dagar...

Gud vad datorn är seg i dag han kanske börgar få svininflensa han med.
Det blev inte så mycket av mina basiller. Börjar redan känna mig bättre. Ont krut för gås inte så lätt.
Fick en fråga om vad som händer i dag. Tyvärr kan jag inte säga något smaskig händelse. Det är höst man bor i skogen och det är mörkt. Hästarna ska in och ha mat och skottat för kvällen. Borsta lite på dom och ge kaninerna mat.
Titta på face book och bloggen. Skriva lite om det faller på något som man kan få ur sig. Ducha och sätta sig framför tv. Ungeför så ser mitt liv ut denna årstid. Kul va!
Men i morgon ska jag på party lite möte och få lite tipps och ideér. Sandra kommer hem och ska sjutsa sin lilla syster till ridningen. Vilka under bara barn jag har.
Nu ska det ses på bonde söker fru så klart! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0