Lite försenat...

Förlåt att jag inte skrev någon fräckis i går men det blev liksom lite fest hos garnnen. Kom hem kl 12.00.
Ja stefan blev mer än ful för er som undrar. Så nu ligger han där säkert när jag kommer hem fån ridningen som jag ska åka till om en timme. Igentligen skulle han behöva dricka varge dag för oj vad han pratar bara han får lite innan för. Han har till och med syn pungter och tycker till riktigt ordenligt och har till och med dragit näven i bordet åt en ande. Ni ska veta att jag skrattade så jag nästan ramlade av stolen. Jag känner ju honom, han måste ha varit riktigt rädd då.

Hur gör man bäst när man varit ute och festat för länge?
Smyg inte in och tro att din partner ligger och sover för då blir det liv.parka istället in dörren och skrik:
NU JÄVLAR SKA HÄR KNULLAS!
Då får du se på någon som sover!

Mitt i natten vaknar mannen till, kryp över till sin fru och gör några försiktiga närmanden.
 -Inte ikväll, jag ska till gynekologen imorgon, för han till svar.
 -Men du ska inte till tandläkaren, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0