Hoppning.

Kom hem nyss från krk. Var dit och redigen en lextion som jag hoppade när jag var på afterwork sist.
Det var hoppning och denna gruppen är högre på rangskalan än min grupp. Skit kul var det. Gick lite snabbara och flöt lättare i dom olika momenten som man skulle göra. Så man han så mycket mer.
Hon tyckte att jag ordnade upp kalabaliken som blev i bland med bravur och jag hållde mej kvar bra.
Hon skulle bara veta hur vi red här på sommrarna när vi var små. Så det här med och hänga sig kvar kanske inte är det som jag tänker på i första hand. Det sitter i rygg märgen som en extra tillgång bara.
Nej då är det mer och hålla reda på två armar och två ben och dom ska göra lite olika för olika situvationer.
Kortslutning blir det i mellanåt. Men va faan jag håller mig ju kvar det är huvudsaken.
På lördag har vi hoppning i min ordinarie grupp. Gissa om det ska bli skoj.
Nu måste jag sova go natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0