Fredags fräckis

En fräck snubbe ser en grann kvinna på en bar, kliver fram och säger:
 -Tjena bruden, får jag slicka på dina bröstvårtor?
Hon svarar:
 -Passa dig jävligt noga, så att jag inte låter min fästman spöa skiten ur dig.
Snubben bara skrattar och säger:
 -Ok, vad sägs om att ge dig en stor blöt kyss då?
 -Lå mig vara ifred, annars låter jag min fästman slå ihjäl dig!
 -Då är det här mitt sista erbjudande. Jag håller dig upp och ner i vristerna, fyller din mus med öl och dricker ur den!
Kvinnan får nog, reser sig och går bort till sin fästman och berättar att snubben i baren ville slicka på hennes bröstvårtor.
 -Jag ska slå ihjäl den jäveln!
 -Han ville kyssa mig också!
Fästmannen är redan förbannad på väg över golvet när hon lägger till det värsta:
 -Han så också att han ville hänga mig upp och ner, fylla musen med öl och dricka ur den!
Fästmannen tvärstannar.
 -Ledsen älsklng, men jag kan inte bråka med någon som kan dricka så mycket öl:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0