Från städning till sadlar.

Har städat undan i linns rum och dammsugit och det kan jag säga att det var mer än välbehövligt. Övervåningen blir liksom bort glömd för der är det mer än trångt.
Tagit upp grönsakerna i dag innan dom snöar över.
Så har jag känat lite pengar också på några gammla dörrar som en ville ha. Dom hade fått nys om att vi skulle riva så dom frågade om det skulle gå bra att titta lite om det skulle vara intresant. Jo då hon fick med sig en fotoskenlampa och en vin karaf också. Ja Ja alltid något.
Väntar på kör slaget ska börja. Skulle ha varit in på bio men min rygg klarar inte och sitta still i dessa stolar på bion, så det får bli en annan gång.
Fattade nada av ridningen i dag. Jag och en till funderar att byta rid klubb vi tycker att ridläraren är lite sur på att förklara på ett bra sätt och lite nonchig.
Hade teori om sadlar efter läxtionen. Det var en man där som kallar sig för sadeldoktorn och det var intresant ska jag säga. Så nu ska jag byta sadel till en bom lös tänkte jag till vitspår så kanske vi lyckas lära oss bägge två med lite tur. Man känner hästen lite bättre under sig och hästen känner också mer så det kan nog bli bra.
Han är så tjock och sitta på, så jag sitter stadigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0