En frisk ridtur.

Har varit på en promenad i skogen med hästarna. Då strök det med en älg tror jag för vi hörde två skott.
Vitspår blev trött i vanlig orning. Så han snubblade sista biten hem tur att man är tung i baken och sitter stadigt.
Stefan har blivit bjuden på midag av någon försäljare på jobbet så han går det ingen nöd på i kväll.
Har ni tittat något i värmlandstidningen i dag. Vem var inte med om inte mitt ex (Linns far). Största bilden på mitt uppslaget sitter han och väntar på älg. Han är även med på andra sidan längst upp, det är också en jakt bild. Vart ska inte sleven va om inte i grytan.
Stefans konditions test var inte så bra som han gorde idag. Så ser han förvånad ut!
Inte jag. Då sa jag att framför tv får en ingen motion varken hunden eller han.
Undrar om man kan få motion av att prata. En tanke bara. Han skulle kunna lösa det enkelt i så fall och börja prata. Och jag skulle förstå varför jag har kondition fortfarande kvar sen ungdomen.
Stefan har ändrat sig gällande svininflänsan och ska ta sprutan i alla fall. Ja det kanske är bra han som har så dålig motståns kraft så han inte tar hem skiten till oss. Brukar klara mej från sånt skit så det går nog bra nu också. Mycke bättre i ryggen är jag också för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0