Snabel folket?????

Har fått en vän till på face book. Undrar varför man på gammeldagarna blir så poppis.
Min dotter Sandra fick kör kort i dag. Skit kul nu har jag chafför.
Hörde på radion när jag åkte hem i dag. Hon sofia har en man som inte tycker om att bli tillrätta visad om allt han inte kommer på att göra själv. Han ville att hon skulle bestäma vad han skulle ha ansvar över istället. Men hon tycker att han borde se själv vad som behöver göras. Då undrar jag! som vanligt. Hur gör en man på arbetsplatsen. Där ska man ju vara fläxibel, lyhörd, själv gående, framåt, glad, påhittig, samarbetsvillig och en del har ju en position som kräver lite orginisation och beslutsfattande. 
Jag säger! gör lika som ni gör på jobbet så blir allt suveränt.... 
Jag är ett geni, annars dröjer det inte långt dit. Eller vad tror ni? Eller ska jag doktorera i ämnet  "Mannen"
inte nog med att jag vet hur dom ser ut på utsidan jag vet även hur dom ser ut på insidan. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0