Bio dax.

I dag var jag och red som vanligt på krk kl 9.00. När jag kom hem så gorde jag rent hos fiskarna och bytte lite vatten. Vilade lite sen med datorn och tittade var mina face book vänne har pysslat med. Inte så mycket visade det sig. Sen började jag med maten.
I dag blev det en skink stek som jag strimlade och stekte med kantareller och kokade sås uppe i grytan med köttet. Hade ris och kokta wook grönsaker till SKITGOTT blev det. Efterätt blev det med som linn gorde. Äppel kaka med vanilj visp. Det ni!
Sedan var vi ut till hästarna och gorde klart. För linn ska till sin pappa i några dagar, dom har ju höstlov.
Vi ska mötas upp i karlstad så stefan och jag ska passa på och gå på bio "flickan som lekte med elden".
Sen blir det räser fart hem Dansbandskampen börjar ju i dag. Kanske inget för er, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0