Vad är en bal på statt.

Tack för att ni är belåten med mina fräckisar. Jag försöker så gott jag kan.
Svinen börjar angripa min sambo. Börjar se lite sliten ut tycker jag. Kanske blir det jag som får kassta ut svinet istället och ta in lammkött. Skissar lite på en kläning till den stora festen på jobbet även min mor skulle behöva hjälp innan hon trillar av pinnen av förtvivlan. Funderar om jag ska ha lavendel lila vad tror ni? skulle det bli bra och lite kortare till knäna, så man ser lite ärtig ut.
Varit till krk. Idag så fick vi longera hästen och en satt på utan stigbyglar. Lite kul var det allt men jag håll låda som vanligt. Efteråt så stack vi och köpte inspänings tyglar som man använder när man longerar. Så vi får se om det kanske blir och prova sen på någon där ute i hagen. Ska sy julgardiner till svärmoder idag också så jag kan fokusera på min kläning när jag har tänkt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0