Sprutor...

Fick till ett litet prakt gräl med ex:et Christer igår kväll om svininflensa sprutan.
Skulle vara vänlig och prata med honom om att linn har fått en lapp på skolan om sprutan. Ville höra hur han tycker. Jo då han tyckte lika mycket som jag tyckte tvärtom. Hur gör man då!
Jo jag kunnde facktiskt ha tänkt mej att låta linn få ta sprutan om han hade tyckt det på ett normalt sätt, men när han idiot förklarar en för att man har en annan åsikt och tycker självklart att man ska ta sprutan och att det inte fans något att säga om det. Då blir jag igelkott. Han sa till slut att vi fick göra som vi ville. Han gav sig helt otroligt.
Om media kunde sluta med att skriva massa skit och hålla sig till fakta istället. En skulle kunna tro att det är nya digerdöden som är i anntågande som tar med sig allt i sin väg. Mins ni inte när aids var på tapeten det var i princip falit och gå förbi en smitad. I dag är det bara och skydda sig när det ska till annars är det i princip ofaligt.
Nej ni dom får komma med något häftigare om jag ska bli skrämnd.
Är lite på krigs stigen i allmenhet. Har hört att polakerna är i farten igen och själ lite här och där. Kom igen säger jag men vänta till jag är hemma så jag får försvara mej. Annars håll er undan!
Nu ska jag sälja korv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0