Skurtrasse dax.

Ja just det dessa blondiner, det är därför jag är brunett. Ha HA
Red i morrse igen och skit jobbigt var det. Tror ridläraren har gått in för att plåga mej så mycket som möjligt.
Var till tyg affären efter ridningen, för sandra ville ha något att sy. Då kännde jag att jag var helt skakis i benen efter ridningen.
Sen var jag till obs och klippte mej det var välbehövligt ska jag säga så nu går det en stund igen.
Hem och kassta upp stefan på hästen och red en runda runt byn. Sen så började jag och städa och göra rent hos fiskarna. Skönt nu när det är klart fiskarna alltså för det har jag sjuvit på så länge.
Pyntar med lite stakar och sjärnor sådana som lyser HI HI.
Tvättat några tvättar har jag också gort så nu känner jag mej riktigt duktig.
Så har vi tränat rocky att hoppa hinder. Vad den grabben är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0