Puuuust

Börjar och bli lite mycket nu.
Som i dag först jobba sen till svärmoder och äta. Kl 17 ger vi oss av mot karlstad igen för att Linn ska rida.
Försöker och sälja lite salami på läktaren och det gick bra i dag. Sen hem och ta in dyblöta hästar, hänga upp deras täcken så dom kan torka lite till i morgon för då är det väll en ny blöt dag.
Tar lite kort i stallet för att kunna bjuda er på några bilder. In och kolla om dom har ringt om korv. Sen upp till bloggen och skriva lite och några bilder. Har även tagit ut ett paket som jag fick från party lite ska försöka och kolla av lite för till söndag ska jag ha ett party i grums. Burken som jag har tagit kort på är för att en vän till min dotter ska till ullared till helgen och är så snäll och ska sköpa med en till mej när hon ändå ska dit. Skyst tycker jag. I morgon ska jag försöka plocka upp min svärmor för att följa med och köpa tyg till julgardiner som hon vill ha nya och själv så ska jag titta på tyg om jag ska sy en ny kläning till pictura festen kanske får se om jag hittar något snyggt först.  Eller om det ska bli balkäningen som jag har lakt ut på bloggen redan sen förut.
Vi får se hörs i morgon då blir det en fräckis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0