Mitt liv del 3

Hur mycket har jag flyttat då! Jo en del kan man säga.
Föddes i molkom där vi bodde i en lägenhet tills hon kom på att flytta ut till min far på gården. Tror jag bodde där i 2 år ca tills hon flyttade till molkom igen i lägenhet. När jag var 6 år så flyttade vi till säffle för min mor hadde träffat min lillebrors pappa, men där blev det inte långvarit si så där dryga halvåret. Då flyttade vi till grums och där blev det ett tag. Fast först bodde vi i ett hus vi hyrde i tre år sen var det dax att flytta till lägenhet på orrby.
När jag var 16 flyttade jag hemifrån till en kille som hette Dan. När jag var 20 var det dax att skaffa egen lägenhet och bli av med pojkvännen. Skaffade lägenheten i segmon för det var så bildigt och så jobbade jag i säffle så det blev lite närmare och så bodde även min mor där i ett hus. Tills det blev kattastråf för henne och hon flyttade in till mej med lille bror och två katter. Grattis säger jag.
Jag hadde lägen heten själv i ett halv år sen efter yterligare ett halv år så hjälpte pappa mej att köpa en ny lägenhet i grums så min mor fick lägenheten av mej. Bara jag hadde flyttat ut så flyttade hennes gubbe som hon lämnade in. JiiiPi sa jag då och vi pratade inte med varandra på ett halvår kanske.
Efter ett år i min etta så lämnade jag den för att flytta in till sandras far för jag väntade henne då.
Var i lag i tre år så var det dax igen och få sig en ny lägen het som varade i 2 år då jag träffade linns far.
Vi skaffade oss ett boende utan för grums på landet som vi hyrde i 4,5 år. Sen bytte vi till ett störe hus längre in i skogen varade i 2 månader. Fick nog skaffade mig en ny lägenhet i grums och så hade jag fått ögonen på mikael som jag gick i skolan med. Efter 6 månader flyttade jag dit upp till klässbol i två år. Nu var måttet rågat styrde kosan till Molkom först till en lägenhet  i 6 mån, sen till Stefan ett tag tills kåken blev bebolig och då hadde inte enns vilda hästar kunnat stoppa mig. Ska alldrig flytta mer inte utanför gårds gränsen i alla fall tro mej.
Kanske blev lite tjatigt med det är sanningen. Nu har ullared börjat så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0