Korv, ljus och vallentinkort.

Nu får jag säga att jag är BÄST 54 korvar sålde vi här hemma så nu ledar jag försäljningen och får två korvar för bästa säljare och två korvar för att jag hållde i hela rullgansen. Har även hunnit med ett ljus party i dag också.
Men nu är min kariär slut som säljare jag har bestämnt mej för att sluta sälja ljus. Men jag är allt ganska bra på att sälja det måste jag få skryta med fast det är ju linn som skulle sälja korv men va fa... man måste ju hjälpa till annars blir det ju ingen skolresa för barnen. Imorgon är det måndag igen, då ska det packas plast stegar med vallentin kort igen och allt från helgen är glömnt en ny dag alltså. Livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0