Han krånglar så...

Är inte vän med datorn IGEN. Herre gud när ska det bara flyta på. Han vill inte in på internett. Förra veckan så bråkade jag med honom varje dag tre dagar på sträcken. För det måste vara en han, naturligt vis måste det vara det. Och i dag var det till det samma. Men nu hittade jag suport knappen själv och vissp så har dom grejat det.
Men det är lite kul dom frågar alltid att man ska kolla sladdar och anslutningar av olika slag. Ja svarar att det har jag redan kollat. Hi HI fick han för det, skulle sladen ha hoppat ur av sig själv eller.
Försöker även få i väg en order i party lite men det har också krånglat i tre dagar men nu värkade det ha löst sig men då blev jag utkasstad från sidan istället när jag var klar. När jag skulle in igen så svarar idioten att jag redan är inloggad. Visa mej sidan då för f...n.
Vad jag blir trött på datorer. Så nu skriver jag ett inlägg i min blogg medans jag väntar på att han ska släppa in mej igen brukar ta en stund. Så ni kan ju skratta er lyckliga. Annars så hade nog inte det blivit något skrivet idag heller.
Tänkte ge mig med ljusförsäljningen nu, men i dag fick jag som på beställning ett party bokat bara så. Konstig att man kan bara få ett utan och behöva göra någon ting. 
Vad är det för dag i morgon????? om inte en fredags fräckis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0