Fredag igen.

Har äntligen lämnat ut alla provförpackningar till ungarna som säljer salami.
Sandra kom i bilen och ska stanna under helgen och följa med när jag rider i morgon.
Linn ska till skolan till morgonen för dom ska tävla i lego tävling och hon ska hålla före drag om miljö problemet.
Skönt på jobbet nu när alla extra arbetarna är borta. En störing som man är. Är lite svårt och jobba med vissa typer av mäniskor. Men nu är allt åter ställt bara bengt och jag med rix morgon Zoo i öronen.
Dax för jul fest på jobbet snart undrar hur jag ska göra med min sambo han fyller år samma dag. Men rocky finns ju kvar hemma så det borde inte gå någon nöd på honom eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0