Bullar ridning och piano.

Nu har jag tömt frysen och fylt i den nya som vi köpte för tre veckor sedan. Får se om det kan tänkas och bli en hel dag i ruklet och städa ur alla grejer så det blir klart någon gång.
Hittade ganska mycket bullpåsar så det blir nog och ta med en till jobbet i morgon så dom blir glada.
Imorgon är det ridning igen för stefan och denna gång ska dom träna på att tränsa och sadla.  Sen ska dom få prova och longera. För er som inte vet så står man i mitten med hästen springandes i ett långt rep runt.
Så det värkar inte som dom ska sitta upp denna gången igen, om man läser i papperen som dom fick.
Bara det blir uppehålls väder till helgen så ska jag slånga upp honom på vitspår så det händer något i utveklingen.
Jag ska få ett piano också helt otroligt som jag har tölat om att jag vill ha ett. Nu helt plötsligt kommer dom bara och frågar om jag vill ha det så är det mitt. Väntar att få se om det ser bra ut. Annars är det bara och vänta på nästa som ska kasstas. Ingen efterfrågan säger dom. Mins du maria när vi satt och spelade på din mormors piano gud vad jag var avis på dej som hade möjligheten och spela så mycket du ville. Vi var väll inget profs men vem vet man kan väll bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0