Baconinflensa

Härliga inflensa tider. Vad kommer härnäst Älginflensa, fårkrupp, taxutslag eller tv-allergi. Den som överlever får se. Börjar det inte gå till över drift nu. Dom har inte ens kommit på varför det finns spädbarns död men ändå liter vi underliga varelser blint på vetenskapen som inte ens har haft tid till och forska i denna spruta.
Och ni rökare som nu tar denna spruta ni är patetiska. Ta sprutan och sätt er och rök i väntan på att dö i det istället. Ni svenska folket ni är så underbart kloka så jag blir tårögd.
Själv så har jag fult upp med mina kroppsliga funktioner som för tillfället är nacken. Ska till en attrapat i morgon och se om det går och rätta till. Har svårt  att sätta upp en hästsvans för att det gör ont. Men en ska väll inte klaga. Svininflensan kommer väll och tar mig snart ändå, eftersom jag vägra ta sprutan.
Hoppas någon även tänker på dessa som värmer parkbänkarna att det finns vaccin till dessa stackare, dom kan ju dö dom också. En del av dom kan ju sätta sprutan själva och inte belasta sjuk vården. Undrar också vart dom ska spara för att täcka dessa kostnader som blir extra för denna hysterin. Nej se till och dö i nån form av inflensa i stället för att hamna på långvården då slipper ni lida så länge.

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha, fårkrupp och taxutslag, bästa på läänge!

2009-11-12 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0