401 inlägg

Har glömnt och berättat att bilen gick igenom besiktningen i fredags. Han sa att jag hade en bra bil och att det var lite fel oftast på sådana bilar. Blev lite förvånad att man inte kunde ta bromsprov på bilen för att det var 4-hjuls drift, i dagens teknik samhälle.
Blev inget piano i dag, får vänta till i morgon. Hade frågat särskilt om det skulle gå bra med en vanlig släpkärra men nu tyckte dom det skulle vara en som man kunde gå in i. Skulle den ge bättre komfort än en vanlig kärra konstigt. Männen får väll bestäma för en gångs skull. Suck
Var väldigt tyst på jobbet i dag när bengt var borta men det berode inte på honom igentligen utan att jag inte hade någon som lysnade. Inte ens jag kan prata utan att nån lyssnar. Idag är det ullared igen på tv.
Stefan var rolig under helgen, han sa att vi skulle åka ner i sommar när dom ska spela in nya avsnitt. Han kanske vill bli kändis och jag kan ju passa på och nämna min blogg i rutan och se om det händer någon ting.
Igår så passerade jag 400 inlägg. Lite flitig har jag allt varit men det räcker väll inte om jag ska kunna nå toppen av bloggare. Problemet är och nå dom som det skulle intresera. För det är nog inte dom vanliga läsarna som vill läsa om heminredning, smink, kläder, skor, fester och så underlättar det om man är kändis. Tyvärr så blir det inte så mycket sånt här inte.
Här mockas det skit för det mästa och så ska vi bygga men jag kanske hinner och bli pansioner innan det blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0