Sliten med kratta i hand.

Nu har stefan harvat potatis landet åt mej så jag var uppe och krattade lite för sådden av morötterna. Det blir nog bra till slut.
Sandra kom i dag och ska stanna ett par dagar.
Imoron och på lördag är det marken i molkom. Min mor kommer på lördag och ska dit så det blir väll och gå en stund och studera karameller, strumpor, lotterier, kläder, smycken och cocosbollar för det är väll ungefär vad som finns på dessa marknar. Annat var det förr minsan som gert skulle säga.
Och prat på gert så har vi en fredags fräckis att vänta i morgon. Kul Kul
Ja i går var det den årliga pictura festen och det var ju en upplevelse i sig. Vem vann tipps promenaden tro?????
Jag behöver inte säga det men jag hadde en från kontoret till hjälp och det var han som fixade utslags frågan så tack säger jag till dej. Det var första gången jag fick vinna en sådan tävling. Det är stort!!!
Ska hjälpa till inne i staden och plocka ordrar på måndag så nu är det bara  och ladda för det finns lite att bita i.
Men först ska jag trötta ut mig på dans golvet på blomserhult i morgon kväll.
Väntar också på att hus killen ska ringa för att stämma träff och diskutera huset vi ska bygga, men den värkar inte ha brottom att käna pengar.
Sommar gästerna flyttade hit i dag dom hade lite att stå i under veckan så dom fick sjuta upp flytten tills i dag. Han kom och pratade in stund när jag stog i potatis landet. Han kännde sig välkommen när han kom hit. Stefan hade nämligen klippt gräset ner till stugen så passligt utan och veta att dom skulle komma i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0