Bättre sent än aldrig...

GRATTIS SANDRA PÅ 18 ÅRS DAGEN.
Hörde på radion när jag åkte hem i dag att dom pratade på olika uttryck som man är trött på som ex. Det första man blir blind på är ögonen.
Dom tyckte att dom inte stämmer många gånger. Då tänkte jag på det gammla ordspråket. Man kan inte lära en gammal hund att sitta.
Jo varför inte är han så dum så han inte begriper eller bara lat för att lära sig. Skickan då till robinsson ön ett tag så ska du se att man kan få vem som hälst att sitta på komando bara han får nått att äta....Ha Ha HA
Så med det vill jag säga allt går bara man vill. Fast det kräfs mycket tålamod och fantasi kanske .
Vad folk är stollig i ägg nu har jag bara äggen som värptes i dag  kvar. Kanske skulle bygga ett höns hus till så jag kunde köpa mera hönor detta var ju skoj.
Idag fick jag kläder som var restade från ellos. Skit snygga så nu kan jag gå ut igen. Tur att jag beställde dom för två månader sedan när jag inte hittade så mycket i klädväg i ullared.
Varit ute och ridit i dag med Linn. Birka var välldigt spak i dag hon börjar nu få kläm på att regelbundet vara ute på en skogs promenad och ävet vitspår fattar att jag bestämmer. Han fick gå först i dag men det berodde inte på att han var snabb  utan att Birka var välldigt lugn.
Medlet som jag köpte i ullared till muggen på menen den värkar funka skit bra.
Snart helg igen vad det går fort. Måste komma på en pressent till min mor som fyller 65 på fredag.

Kommentarer
Postat av: maria

ge en massa grattiskramar till 18-åringen från mig!! :)

2009-05-07 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0