En riktig dans kväll....

Gomorron!
För det är det för mig. Jag var ute i går först med mina vänner från grums och var på blue moon bar och såg på arvingarna vilket ös det var på dom grabbarna när det var after wort. Riktigt kul var det.
Sen vidare till blomsterhult var där ca kvart i 10. Var en del grumsingar där också. Dansade med två nissar och då menar jag inte någon tomte utan dom heter så. Den inna har jag bott granne med han kände inte igen mej förän jag öppnade käften sa han då vet  ni vad han är för skojare. Den andra är inte så dåligt rolig heller riktigt kul att dansa med, men han började med att  undra om han skulle klara av och överleva dansen och hur många jag hade avvärkat på dansgolvet och nu var det hans tur och klara av prövningen. Jo då vi klarade av hela kvällen.
Vaknade första gången vid 7.40 då gick jag ut och smörjde vitspår och släppte ut alla hästarna. Öppnade till en annan hage med mer gräs, sen får jag nog stänga till en stund så dom inte föräter sig lätt hänt på en shettis i alla fall.
Släppte ut hönorna och hämntade tidningen. Rocky var med förstås det behöver jag väll inte säga.
Sän sängen igen och där slocknade jag faktiskt. Så det är väll ett tecken på att det var en bra kväll.
Och tänka sig jag bloggar direkt när jag vaknar men det beror på min kompis Sussan som också har börjat blogga så nu tycker jag ni som är intreserade av hem inredning ska glutta in på hennes blogg som jag har länkat på vänster sidan lite längre ner. En riktigt pärla varför jobbar inte hon med det istället för glass. Ha Ha du är rolig du sussan
Nu ska jag göra tårta det ni alla sugna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0