Fullspäckat program

Bra att du gillade min fräckis. Snart är det fredag igen och då blir det dans på blomsterhult. Men först är det onsdag och sommarfest. Lite synd att inte alla får gå det hade varit skoj.
Efter som annica är på thailand så får jag skryta själv. Jag var skit bra idag på jobbet sorterade enormt mycket en halv pall själv vad sägs om det ni som vet vad jag pratar om. Nu är det bara en och enhalv kvar. Det hoppas jag på att greja denna veckan det är ju bara två dagar kvar.
Varit och ridit idag, fick spot. Det är nog min favorit tror jag lagom stor pigg och framåt svarar på hjälperna, tycker jag i alla fall.
Igår grävde jag upp ett nytt grönsaks lande och satte lite lök till att börja med.
Har murat under ledigheten men det är lite kvar att göra men Stefan fick greja röret till fläckten så då stillade jag mig lite så nu väntar jag till nästa ledig het för att fortsätta. Ja jag ska visa er bilder på det färdiga arbetet jag lovar.
Mitt nya liv började i Lördags nu igen. Får se om det håller i sig men nu måste jag komma igång. Sprang en runda i skogen på ca 4 km, men det gick förvånadsvärt bra. Fast det känns ju i dag kan man säga men nu red jag bort det så i morgon är jag redo igen, får se om jag hinner. Ska plöja upp potatis landet så jag kan få  potatisen i backen någon gång.
På åter seende!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0