STEN kul

Hej igen!
Tittar på "Se upp för dårarna" men nu är det paus så jag tänkte skriva ett par rader. Är skit trött men jag har lyft lite sten under dagen. Gjort  ett sten parti till som sitter ihop med det andra, kommer kort senare. Tänkte att sten högen ska bli borta någon gång. Men det finns kvar i högen äfter att partiet blev klart så stefan tog fram traktoren och skopan och kör bort stenen till sten muren så vi började med den också. Få se till veckan är jag ledig torsdag och fredag så helgen blir lite längre då kanske jag kan mura klart spisen i köket också så jag kan få upp fläkten snart ska fundera på det och ställa in mig mentalt på det. Ska bli skönt när stenen är slut men då kanske jag också är det. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0