Shopping på hög nivå.

Jag överlevde! så här är ja nu.
Resan gick bra. Otroligt fin husvagn med tv och allt. Men det är klart,  jag sov inget vidare. Vaknade och undrade om klockan skulle ringa någon gång.  Tillslut sträckte jag mig efter väskan med mobilen i utan och väcka stefan och då visar det sig att klockan var bara 6 och då hade jag nog varit vaken bortimot en timme redan. När änligen kl var dax så började jag och röja för vi skulle städa ur husvagnen innan 11 så det var lika bra att få det gort på moronen  så kvart i 7 stog jag i diskbaljan och kl 7 var vi på väg till affären för att shoppa loss. Och det gorde vi, hela 7 timmar tog det men det var ingen kö mer än 1 person framför oss så det gick ju bra. Vi räknade ut att vi gorde av med 9000 kr. Då kan man prata på shopping. Jag fick mej ett par jogging skor också så nu måste jag börja jogga till allt elände också. Köpte ett par andra promenad skor, kanske dans skor ska prova om det funkar. hade kostat 900 kr och nu var nere i 250 kr vilket fynd. Sadel jord för 99, här hemma kostar dom 345 kr. Linn köpte ett par senskydd till sin häst för 69 kr tittade i en katalog när vi kom hem och där kostade dom 629 kr. Så fynd har vi gort.
Kollade även vad min nya bil tar på långkörning 0.85 slutade den på och då snurrade vi lite i Trollhättan också innan vi hittade rätt till min gammla barndomsvän Maria, fast jag var där för 14 dar sedan.
Idag sa jag till min lilla familj att vi skulle städa, jag vad hände. Linn började plocka undan lite, Stefan med men bara sinna saker, då nämnde jag en dammråtta bakom tv bänken som han gluttade på och vad hände han gick ut i stället efter han har konstaterat att den råttan var stor. Ja nog visste jag att han var rädd för råttor men nu tycker jag att det går till överdrift. Ha Ha HA HA
Rocky är lite sliten efter att bott hos Morgan och ullis. Deras katt var innte lika rolig tyckte han, för den satt kvar när han kom i mot honom och inte rädd alls. Har haft fint främande i dag min broder Urban var för bi han hade tittat till sin fars grav och skulle se på Etna för hans lill tjej ville så hemskt gjärna att dom ska skaffa en chettis. Vi får väll se???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0