Man kan jobba och så kan man jobba

Hej på er det var ett tag sen sist men jag har inte riktigt hunnit och orkat. En hård helg har det varit.
Även en hård vecka till att börja med ialla fall. Jobbat över i dag, började 5.50 i morse och slutade 18.10.
Fick gå upp 4.20 hästarna skulle ha lite hö utslängt.
Plockade ordrar på norge först sen sverige och i dag på efter midagen så var det dax för danmark.
Och nu har jag nyss kommit in från hästarna. Gort ren en störe bur till iris att vara i så hon blir lite glad hon tyckte nog den andra var för liten för när vi öppnade och skulle ge henne mat så hoppade hon ut.
Det var lite roligt att dom blev så glada när jag kom in till staden. Dom tycker att jag livar upp lite och det är ju roligt.
Lördagen gick jag på marken en stund för sen ringde min store bror och sa att han var hemma på besök så vi fick dra oss hemåt lite tidigare. Min mor kom med mormor och en vännina för att gå på marken också. Planterade lite blommor på förmidagen före dom kom.
Söndagen var jag lite sliten men jag blandade lite murbruk för att bli klar någon gång så nu är inte det mycket kvar. Sen på eftermidagen så fixade jag och linn häst hagen som måste göras om för att vi ska få plats men manegen det tog
3 1/2 tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0