Full rulle...

Nu rullar det på som bara den. Mina projekt börjar att bli klara därför denna skriv torka på bloggen.
Husvagnarna har  flyttats till bilparkeringen på gården och alla maskinerna har fått en ny plats där det var hästhage förut.
Sten gången är klar dit jag hadde tänkt mig för stunden och murningen blir klar nästa gång som blir till helgen om jag får tid för stefan och jag kanske sticker till spa i sunne och lever loppan. Kan behövas efter allt slit.
Sen har jag varit häst vakt åt mina grannar som jag en gång började rida hos. Dom hadde en hel hög shettisar när jag växte upp. Min första Shettis som jag fick när jag var nio år kom därifrån och han hette flinken. Hans mor hette sabina och det var min barndomskambrat Maria som hadde den som sin. Det var tider det.
Var ner till sjön med Rocky igår för och se om han ville bada men han nöjde sig med att klassa runt i en dret pöl istället.
Utemöblerna står på plats också. Sen har jag tvättat 3 maskiner medans jag murade idag.
Stefan städade efter mig han tyckte det blev lite grusigt efter att jag har slamat fogarna.
Kaninerna har fått flyttat ut i sina uteburar och safften jag sätte i onsdags var klar för att silas lördags
Var till Årjäng och hämntade hem linn. Sandra följde med så vi kunde äta ute och ha lite mysigt det var ju ändå mors dag.
Imorgon får vi domen om vi får lån till huset eller inte, vi ska dit i alla fall och prata lån. Men jag har inte begärt ledigt än så vi får se hur det går, men det går säkert bra.
Nu är det hög tid att jag ska sova god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0