Fredags fräckis nr 20

Ordningen återställd! Stefan är hemma.
Men i köket är det inte ordning men det är väll inte så mycket kvar och mura, men det måste torka i mellan varven.

Fredags fräckis.
Den gamle gubben hade diverse krämpor och doktorn som ordinerade stor piller för att bota en del av dem. Så han var lite frågande till hur de skulle användas.
-Det kan jag visa dig, sa doktorn och beordrade gubben att ta av sig byxorna.
Efter lite jobbande satt pillret på plats. Gubben tackade och gick hem till sin gumma. På kvällen var det dags för ett piller till och gubben bad sin gumma om hjälp. Han förklarade vad det gick ut på, tog av sig byxorna och gjorde sig beredd. Med ena handen tog gumman tag i hans axel och med den andra tryckte hon in pillret där det skull vara. Och gubben skrek rakt ut.
-Förlåt, gjorde jag dig illa? undrade gumman.
-Nä, men det slog mig just att när doktorn gav mig pillret så hade han båda sina händer på mina axlar!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ha ha, Den va bra den. Bra att du håller stilen. Ha en bra helg !

2009-05-16 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0