Från korsstygn till murbruk...

Hade tänkt att ha sov morgon. Men ack inte, gick upp kl halv 7 med Linn och Stefan. La mej på soffan för att vänta in att Linn skulle bli klar sen sjutsade jag henne till skolan. Skulle ändå för bi Stefans jobb och hämnta hem mur säkarna som jag har förvarat där under vintern som inte han har kommit ihåg att ta med. Han har väll så hemskt mycket att tänka på. Fick även veta att stefan skulle ändå åka med på mötet och sova över. Tur att det inte känns så viktigt och veta om han ska komma hem till kvällen eller inte. Undrar hur ni andra har det! Men så ser det ut för mej sådana saker glömmer han bara eller så tror han att jag vet redan. Jag är liksom efter trädare till saida.
Skit samma idag har jag äntligen kommit igång med spis muren ska fortsätta i moron. Fast jag började dagen med att fortsätta att brodera på födelse tavlan så jag hinner klart till dopet. Har inte hört någott än när det blir, men jag måste ha lite marginaler för det är ju inte riktigt det enda jag pysslar med så att säga.
Har även varit ute på tur med hästarna.
Idag har jag inte fått någon mat av svärmor men det blir i moron istället.
Stig larsson boken ligger och väntar också men det känns som den kan få ligga där till jag blir pesionär.
Imorgon blir det en fräckes.
GODNATT eller Godmoron det är väll ingen som läser ikväll för nu är kl kvart i 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0