Från julkort till rom

Ja det fins inte så mycket att skriva om. Sorterar jul kort och kuvär under dagen och nu i kväll är det ju att skotta smörja in vitspårs ben. Gräft ner hallonhäcken så nu är den på plats. Rockys kompis nelly kom på besök, dom skulle titta på den nya hästen. Det har små regnat under kvällen. Skruvat fast nya gångjärn på kanin burarna som står ute det blir väll dax och släppa ut dom också på grönbete snart. Jag har blivit er bjuden en kanin på tre år som jag skulle betäcka i sådant fall. Men jag sa nej först, men nu vet jag inte skulle vara roligt och se om det blir något utav det denna gång.
Imoron är det sista dagen denna veckan som jag ska arbeta. Lite synd igentligen att jag tog semester nu när det fins och sortera men det fins nog kvar när jag kommer till baka på måndag.
Nu har jag ringt till en husförsäljare och han skulle kanske komma förbi under veckoslutet så nu för vi se om det kan hända något snart. Jag håller tummarna. Det tog 4 år för stefan att komma på och sälja huset sitt för att flytta ut till mej.
Och nu har vi pratat om husbygge i två år. Den som lever får se. Varför ha bråttom, rom byggdes inte på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0