Vad jag kan mycke

Idag har jag varit duktig. Jag har pratat snält med min mor som kom en stund och hälsade på med kompisen Sonja.
Innan det så var jag till Karlstad och köpte en bil. Det blev en hyndai santa fe fyrhjuls driven grå metalik kommer och hämnta den under veckan tror jag. Det tog ca en halv timme och på den stunden prov skörde vi också.
Försökt och få bort pälsen på den lurviga mellan hästen och värkat hovarna på honom också, stefan hjälpte mig.
Jag var duktig i går också då städade jag. På kvällen så kom roffe, grannen på andra sidan vägen och hälsade på.
Rocky har varit ute i flera timmar med oss så han fick direkt i badkaret när vi kom in.
Fick besök som hade med sig en stor hund som är så snäll så den är menlös så rocky stog bara och skällde hela tiden på denna stakare.  Det var hon som skulle ha lite ved som jag pratade om förra helgen.
Kommer rätt låt att vinna nu då tror ni? Ja det gör den alldrig annars men nu tycker jag kanske att det spelar inte så stor roll nästan alla håller nästan samma kvalite för utom några riktigt udda. Snälla ni rösta inte på dom. HaHa
Nu kom roffe och ska titta på milodifestivalen i lag med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0