Om man kunde jobba åt sig själlv.

Tuff dag. Våran favorit syselsättning, göra om. Vad jag älskar det särskilt om det är några blåbär som har gort det.
Bilen går bra! Don äfter person eller hur Malin. Hoppas du mår bra!
Idag var jag ut med Linn och en kompis på en ridtur. Jag tog mig en promenad brevid. Kom in från stallet kl 19.30.
Måste ringa en hovslagare så det blir ordenligt gort nu när vi ska börja rida på allvar. Ätit pankakor idag som Stefan har lagat.  En semla har det blivit också. Gott. Men man borde tänka på att badsäsongen är ju snart här. Men du Örjan tänker nog inte alls skulle jag tro och jag bor i värmland också om inte det har framkommit.
En tvättmaskin har jag kört också sen jag kom hem, nu väntar duchen och soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0