Fullspäckad Söndag

Söndag igen. Stefan gick upp med mig kl 8:a i dag, jag blev lite snopen då.
Släppte ut hästarna och sen drog jag igång och bakade bullar. Ringde några samtal och sen bar det av till Grums och hämnta Linn. Köpte med blommor för vi skulle på födelsedags kallas kl 15.00 till Stefans bror.
Så var jag in till en kompis i Grums som skulle beställa lite ljus av mig. Var på kallaset till kl 18.30. Hem och skulle prova 3 sadlar med Linn till hennes häst.
Rocky har varit hos Rolf och Liljan när vi var borta och dom sa han var hjätte snäll hela tidan och han fick följa med Rolf på en skogspromenad.
Och halv 9:o sätte jag mig framför datorn.
Nu är denna dagen slut och i moron är det dax och jobba igen.
Nu är min bil dretig kan jag lova. Kul väder.
Igegerd kom i förmidags och skulle köpa ägg. Hon hade varit uppe i natt och sett att det bran i våran brasa. Det var flera meters höga lågor. Konstigt att det inte brinner när det ska utan mitt i natten tar det fart. Men nu är allt snart borta, det pyr lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0