Svarta fåret

Rocky och stefan har bråkat. Dom är som små barn bägge två ingen vill ge sig. Tur jag kom in från hästarna och redde upp det. Mig lyssnar han på av någon anledning Stefan fattar inte varför. Men han är ju som sakt man.
Ja vad händer i mit liv jo i morron ska jag på after work. Lördag ska jag hämnta hästen till Linn och så måste jag fixa hovarna direkt vi kommer hem dom var hemska. Söndag tror jag att jag bara vilar.
Måndag ska jag nog till Annika på blekegatan och hjälpa till för jag har inget kvar att göra hos Camilla.
Tur att vi har fler ställen att vara på annars skulle det bli bra drykt.
Tittar efter en bil att köpa börjar att bli dax.
Fick en smärre chok i dag skulle ringa till min mor och säga att jag kommer med ägg efter jobbet. Vem svarar om inte min bortsprugna bror. Det är hos henne som han har flyttat. Kan man tänka sig vad allt löser sig för honnom.
Kom på en sak i dag. Jag har ju 4 bröder och två har jag hjälpt plus min mor en gång i tiden.
Min mor fick behålla en lägenhet äfter mig. Hon bodde hos mig i ca ett år när vi var tvugna och ta henne från den man som hon bor med nu. Fick även behålla tvätt maskinen av mig.
Tvätt maskinen hadde hon sönder och badrumet blev det mögel i så när hon flyttade så gav hon bostadsbolaget tillbaka lägenheten. Min lille bror fick låna 15 000 till en bil som jag inte fick till baka på flera år. Och så den brodern som jag har skött i 4 år som bott i min husvagn och som haft 2 hästar i mitt stall och jag har betalat allt som har behöfts under denna perjod inklusive hans barn på semestern.
Män ändå är det jag som är det svarta fåret. Ja ja det tar jag en extra sup på i morron det kan ni lita på. Ni går misste på en hel kväll ni som inte skrev upp er. Skyll er själlva. Imorron ska ni få en fräckis har hittat en hel del som jag kommer att dela med mej av framöver. Mig knäcker man inte så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0