Hårt och rättvist

Rättsamhälet i tyskland gillar jag. 
Fjärde rättegångs dagen så är det klart och sådant straff sän inga krusseduller där inte.
Han fick vad han tålde. Hoppas ingen hälsar på honom häller.
Imoron gör blåbären sista dagen skönt då får vi arbetsro eller hur Begnt.
Min bror har varit här under dagen och städat ur husvagnen så nu kan jag sälja det. Är någon intreserad?
Snart helg vad ska man få gort då. Barna borta och det är fritt fram för någon slags skapande eller ska det bli soffan och se alla repriser som sänts under veckan. Vi får se. Det jag vet bestämnt är att det blir en fräckis imoron.
Finns det någon som såg mej på kanal 12 jag blev visst med där av misstag  ha ha eller hur karola.
Funderar om jag ska strajpa min bil    SKOGSBRUNETTEN   på sidan vad sägs om det.
Eller köpa en personlig registrerings skylt, men vad skulle stå där. Kom med förslag?
Ska nog ta mig en sväng till Grums i moron och hämnta hem några sadlar och prova in på den nya hästen.
Även kolla vad dom har på reportoaren på hårfrisörsalongen på obs. Där jag fick pressent kort av företaget när jag fyllde år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0