Väntar på helgen

Helgen närmar sig.
Idag var vi och åt hos svärmoder igen. Rocky har tappat en tand till.
Sandra och hennes pojkvänn ska med hem imoron efter jobbet., så då blir huset fullt kan man säga.
Nu har vi sadlar till alla hästarna så nu blir det rida av under helgen. Det ska bli kul och se hur dom uppförsig när alla är med utom Etna förstås. Hon river väll stallet. För inne måste hon nog stå annars så springer hon under stängslet och blir med kan jag tänka.
Ska nog tvätta bilen någon dag. En del är på mig om att jag har så dretig bil men vad då ra jag bor i skogen och vädres maker rår jag inte på. Varför tror dom jag skaffa en bil som är grå.
Nu ska jag se på värsta bilförarna på tv.
Fräckis i moron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0