Måndags trötthet

Har suttit en stund och kollat internet på hästen vi ska köpa till helgen. Varför står man inte som ägare på hästen när man har haft den i 2 år? Så nu har jag försökt att fina den riktiga ägaren som heter Leif i papperen som jag hittade på internet. Är lite nyfiken varför inte hon har några papper på hästen. För jag ska ju ha det så kallade hästpasset till hästen och måste fina vem som har det liggenas. En trav häst är ju alltid registrerad så det måste finas någon form av papper.
Pust att det måste krångla jämnt.

I dag fick vi träna på skenkel vikning. Vi var bara 3 st som red gissa om det var skönt.
Ändå mera snö har kommit, nu skulle det faktiskt räcka.

Igår när jag hämntade hem Linn från sin far så var jag och lämnade han kaninen för parning. Hon vill behålla honom, så jag sa att jag kunde ta en unge i stället. Hon skulle tänka på det. Så vi får väll se hon kan få behålla honom ändå det var ju hon från början som skulle ta honom men hon hadde svårt och bestäma sig.

Fyra dagar kvar till after worke. Börjar jag få smak på detta tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0